Odliv udavača

image_pdfimage_print

Pored Guče i „Egzita”, stranci prosto obožavaju provod na beogradskim splavovima. Listom odgovaraju da se razlog krije u obilju oskudno odevenih i ultraseksepilnih lepotica. Imućni zapadnjaci ne kriju ushićenje ne samo izgledom već i srdačnošću, pa čak i toplinom zgodnih Beograđanki.

Hmm, tu nešto ne štima, budući da svako (od nas ovdašnjih smrtnika) ko je imao prilike da opšti s prestoničkim frajlama, za opis profila njihovih ličnosti radije bi upotrebio prideve kao što su arogancija, uobraženost, nadmenost…

Pa, u čemu je fora?!

U poslednje vreme sve je uočljivija tendencija da je ženska lepota (uz nesebičnu pomoć golotinje) naša najveća „izvozna šansa”, pored odliva mozgova i rasprodaje fudbalskih talenata. U tome smo bar poznati diljem cele kugle zemaljske (te Stanijina guza sija na terasi u Dubaiju, te Sorajine dude šljašte u Las Vegasu…), a „sveža roba” nudi se na sve strane. Najdalje su otišle plejbek zvezdice „modelsice” (čuvena firma za plasman genetski modifikovanog ženskog mesa), koje su za jedan svetski poznat satelitski kanal uradile serijal o putovanju sa zadatkom da budu što razgolićenije i nikako ne progovaraju.

I njima je primarni cilj plasman na „inostrano tržište”, to jest žudnja da se, poput svojih „slavnih” prethodnica, atributi(na)ma nametnu bogatim zapadnjacima, a sve više i istočnjacima. Uzori su im izvesna Sandra Meljničenko, čiji suprug Rus, tajkun, barata milijardama dolara, a samo svadba ih je koštala „tričavih” trideset miliona zelembaća; kao i Ivana Berendika, udata za jednog od osnivača „Gugla”, koja se „zlopati” u „skromnoj” vili na Floridi, vrednoj „jedva” sedam miliona.

Da je izgled udarni adut za gala udaju, znaju i mnogi „brižni” roditelji, pa svoje mezimice od malih nogu pripremaju za vreme kada će se odlučivati o njihovim sudbinama. Bitno je samo domoći se što bolje pozicije na „draftu” i osvojiti premiju u vidu glamurozne svadbe ili baškarenja u skupocenim vilama. I nije preterano važno da li će se do toga doći preko medija, tabloida, društvenih mreža… Ili pak tako što će se strendžerima prodavati finoća na narečenim splavovima.

Čudni su putevi gospodnji za tutanj iz uklete „sabarbije” – jedni to rade na mozak, drugi uz pomoć kopački i „bubamare”, dok su nekima sasvim dovoljne i one stvari…

J. Filipović

Pošaljite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

task-attention.png
Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce Pančevac online da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Pančevac online ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije „Pančevca”. Administratorima potala „Pančevac online” se možete obratiti ovde: pancevac@pancevac-online.rs.
 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien