Nema više B92

image_pdfimage_print

Protiv diktature Slobodana Miloševića nekada su se borili Studio B, B92, „Vreme”, „Naša Borba”, „Beta”, „Glas Amerike”, Bi-Bi-Si, Radio Slobodna Evropa. U Srbiji Aleksandra Vučića i Tomislava Nikolića od pre nekoliko dana više nema nijednog opozicionog medija.

Ono što nije uspelo bivšem čelniku socijalista – da ućutka Radio B92, pošlo je za rukom grčkoj kompaniji „Antena”, sadašnjim vlasnicima „Prve srpske televizije” i kompanije B92. Umesto radija s tim nazivom, na frekvenciji koju on zauzima sada se čuje samo muzika koja se pušta s kompjutera.

Svesno ubijanje nekada megapopularne „Devedeset dvojke” bilo je temeljno i trajalo je dugo. Novim gazdama te medijske kuće prvo je zasmetao „Peščanik”, pa onda „Utisak nedelje”. Ni to im nije bilo dovoljno, pa su zabranili „Insajder”, a vesti, nekada okosnica informativnog programa, već duže vreme su bleda senka u odnosu na ranije godine. Uzdanice sadašnjih vlasnika „Devedeset dvojke” su stupidarije poput „Bulevara”, serija „Prijatelji”, „Lud, zbunjen, normalan” i kviza „Zlatna ribica”. Za jesen se najavljuje i prikazivanje novog serijala „Velikog Brata”, pa će zabava biti potpuna.

U ovome, ipak, ima neke više, kosmičke pravde: novi vlasnici B92 namerno su upropastili tu medijsku kuću i potpuno izbacili ili sveli na minimum sve ozbiljnije političke sadržaje da bi napravili izuzetno gledanu komercijalnu stanicu, koja je imala da bude kopija „Prve srpske televizije”. Međutim, u tome nisu uspeli, o čemu svedoče sve češće najave da žele da je prodaju zbog slabe gledanosti i slušanosti i izuzetno niskog rejtinga.

Ako ništa drugo, bar su pokazali da žele da ispoštuju zahtev grupe nekadašnjih novinara i osnivača „Devedeset dvojke” da ta medijska kuća sada promeni naziv, jer sa nekadašnjim B92 više nema ništa zajedničko. Umesto tog naziva, radio se sada zove „Play”, a ima nagoveštaja da će se uskoro tako zvati i televizija.

Pitanje za kraj: da li se sećate kada ste poslednji put čuli dobar politički vic? U Srbiji Aleksandra Vučića i Tomislava Nikolića moguće je nasmejati se zbog „vazduplohova” i sličnih „bisera” čelnika vladajućeg režima samo uz emisiju „24 minuta” Zorana Kesića. Za nju je trenutno u toku letnja pauza, a videćemo da li će nastaviti da se emituje od septembra. Ako se sadašnjim vlasnicima „Devedeset dvojke” i ta emisija učini previše radikalnom, na Srbiju će pasti potpuni medijski mrak.

M. Gligorić

Pošaljite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

task-attention.png
Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce Pančevac online da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Pančevac online ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije „Pančevca”. Administratorima potala „Pančevac online” se možete obratiti ovde: pancevac@pancevac-online.rs.
 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien