Neki korisnici „Fejsbuka” u Srbiji ovih dana su primetili da je ta najpoznatija društvena mreža na svetu u mnogim državama posle ikonica s različitim emocijama lansirala novu opciju – cvetić. Mnogima nije bilo jasno njeno značenje, kao ni to zašto još nije dostupna i u Srbiji.
Kako piše američki magazin „Tajm”, u pitanju je eksperiment menadžmenta „Fejsbuka” pokrenut pred američki praznik Dan majki.
To je, kako se dalje navodi u „Tajmu”, učinjeno da bi se omogućilo da se na virtuelan način izrazi zahvalnost ženama i majkama za sve što deci i onima koje vole pružaju. U „Tajmu” piše i da će cvetići biti dostupni u određenom broju zemalja kratko vreme i da će posle toga biti ukinuti.
Povodom toga, u Srbiji su na internetu objavljeni neki komentari da je najpoznatija društvena mreža na svetu opet diskriminisala našu državu jer nije omogućila svojim korisnicima u njoj da koriste cvetiće u isto vreme kada i ostalim korisnicima u inostranstvu. S druge strane, činjenica je da se kod nas ne slavi Dan majki, već da je Osmi mart ekvivalent tom američkom prazniku, pa ima osnova za zaključak da je to možda razlog zbog kog „Fejsbuk” na spisak zemalja s dostupnim cvetićima nije ubacio i Srbiju.
M. G.
Pratite nas