1

Brendiranje Pančeva

Kako mi Pančevci vidimo svoj grad, a kako ga vide ostali, šta se može učiniti kako bi Pančevo postalo prepoznatljivo po festivalima i drugim kulturnim sadržajima umesto po buvljaku i zagađenju, kakve su šanse da se Pančevo u narednim godinama/decenijama kandiduje kao evropska prestonica kulture, da li živimo u palanci ili u gradu – neka su od pitanja brendiranje grada pancevakoja su otvorena danas na radionici u Narodnom muzeju. Tema diskusije bila je brendiranje Pančeva i targetiranje Narodnog muzeja kao nosioca lokalnog brenda, a o tome su govorile Svetlana Mesicki, direktorka Narodnog muzeja Pančevo, i predstavnice beogradske agencije „Destination Office” Ana Marija Popović i Tina Kaplani. O finansiranju, projektima i fondovima za programe iz oblasti kulture govorila je Ksenija Simović iz Centra za evropske politike.

U diskusiji su učestvovali sugrađani koji se institucionalno ili vaninstitucionalno bave kulturom. Uprkos podeljenim stavovima o trenutnom stanju u kulturi Pančeva i različitim pogledima na to šta je nužno učiniti da bi se poboljšao gradski imidž, učesnici su se složili da je za početak dovoljno i to da se ostvari komunikacija i da se javno iznesu stavovi o kulturi kao potencijalnom brendu našeg grada.

D. M.