„Autoremont Pivašević” savetuje – Servisiranje i upotreba gasnih uređaja

image_pdfimage_print

Isplativost vožnje na tečni naftni gas mnoge je podstakla da u svoja vozila ugrade plinske uređaje i tako uštede. U jednom od prethodnih brojeva „Pančevca” govorili smo o ugradnji, jednom aspektu održavanja gasnih uređaja, a ovom prilikom nastavljamo o ovoj temi.

aut02Da bi motor koji se pokreće gasom bolje radio i manje trošio, potrebno je jednom godišnje ili na šest meseci prekontrolisati rad plinskog sistema i podesiti ga.

Serviseri „Autoremonta Pivašević” kažu da se kod sekvent plinskih uređaja podešavanje ovih uređaja vrši isključivo putem računara i posebnih softvera. Novi softverski paketi uz pomoć kojih se reguliše rad gasnih uređaja pojavljuju se na tržištu periodično, pa je preporučljivo da se s vremena na vreme stari softver u vozilu „osveži” novim parametrima.

Ovim ćete sigurno postići manju potrošnju i osigurati da vaš motor radi ravnomernije i sigurnije.

Jedna od stvari koje vam se mogu desiti ako ne servisirate plinske uređaje na vreme, odnosno ako ih ne kontrolišete, jeste da se ulošci dizni za ubrizgavanje gasa oštete. U ovom slučaju dizne će propuštati gas u cilindar motora kada to nije potrebno. Tada je bučno svako startovanje automobila na benzin (kod sekvent gasnih sistema motor se startuje na benzin, vozač manuelno prebacuje na plin), a vozaču je očigledno da motor ne radi kako bi trebalo.

Serviseri iz „Autoremonta Pivašević” objašnjavaju da se to dešava zato što gas koji curi iz dizni sa oštećenim ulošcima odlazi u cilindar i stvara pritisak. Pri sledećem paljenju motora mešaju se benzin i gas, te dolazi do prezasićenja smese u cilindru, a rezultat toga je motor koji puca pri davanju gasa i drastično slabije radi. Zbog ovoga se preporučuje zamena uloška dizni na 30.000 kilometara i njihova češća kontrola.

Jedna od grešaka koje vozači najčešće prave pri točenju gasa jeste da u bocu sipaju što više ovog goriva. Pravilo je da se u rezervoar sipa 80 odsto njegovog kapaciteta, što je tečna faza, a preostalih dvadeset odsto je gasna faza koja stvara pritisak. Kada se rezervoar za gas prepuni, u 90 odsto slučajeva se blokira ventil ili elektromagnentna špulna i nemoguće je voziti na gas. Tada je potrebno da se obratite serviseru kako bi se sistem oslobodio pritiska.

Svi klijenti „Autoremonta Pivašević” koji se opredele da u ovom servisu ugrade gasni uređaj u svoje vozilo, dobiće detaljne instrukcije za pravilnu i sigurnu vožnju na gas. Ovaj servis se bavi održavanjem i dijagnostikom ovih uređaja renomiranih proizvođača („Landi renco”, „Tartarini”, AC, „Ovato”…).

Pored toga, saradnja s Mašinskim fakultetom omogućuje svim klijentima da dobiju atest i reatest za svoj plinski uređaj i garantuje ugradnju atestiranih i homologovanih delova.

Pošaljite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

task-attention.png
Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce Pančevac online da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Pančevac online ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije „Pančevca”. Administratorima potala „Pančevac online” se možete obratiti ovde: pancevac@pancevac-online.rs.
 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien