MI PITAMO ZA VAS Šta ako istekne rok isporuke robe? Ako vam je roba ostavljena ispred vrata isporuka nije uredna

14:27

28.12.2022

Podeli vest:

pixabay

Kada je reč o pravima potrošača u Srbiji, jedno od najčešćih pitanja koja oni postavljaju stručnjacima jeste koje opcije imaju kada rok za isporuku robe koju su naručili istekne. Proverili smo u Centru potrošača Srbije šta zakon kaže na ovu temu i kakve savete oni imaju za građane koji se nađu u ovakvoj situaciji.
„Trgovac je dužan da vama ili licu koje ste odredili preda robu bez odlaganja, a najkasnije u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora, ako nije nešto drugo ugovoreno. Ako prodavac ne isporuči robu u ugovorenom roku, a ispunjenje obaveze u tom roku je bitan sastojak ugovora ili je potrošač obavestio prodavca da je isporuka na određeni dan od suštinskog značaja za njega, ugovor se raskida. Potrošač može prodavcu ostaviti i naknadni rok za ispunjenje ugovora, međutim, ukoliko prodavac ni u naknadnom roku ne isporuči robu, ugovor se takođe raskida. U slučaju raskida ugovora prodavac je dužan da odmah, a najkasnije u roku od tri dana od dana raskida ugovora vrati potrošaču sav plaćeni iznos po osnovu ugovora”, navode u Centru potrošača Srbije.
Može vam biti od koristi i podatak da je jedna od novina koje je doneo novi Zakon o zaštiti potrošača i ta da se ne smatra urednom isporuka na adresu koju ste ostavili prodavcu ako vam roba bude ostavljena ispred vrata kuće ili stana ili na nekom drugom mestu.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.