Duca Borković najbolji i u Slovačkoj

image_pdfimage_print
duca-12-41

Dušan Duca Borković

Najbolji srpski automobilista i ponos Pančeva Dušan Duca Borković danas je briljirao i na „Slovakija ringu”. Vozač „NIS Petrol racing tima” zadržao je prvo mesto u generalnom plasmanu Evropskog šampionata turing automobila (ETCC) nakon što je osvojio 17 bodova, pobedivši u drugoj trci i osvojivši treće mesto u prvoj. Duca se nalazi na čelu liste sa 35 bodova.

U prvoj trci srpski as je imao najbrže krugove i sve sektore tokom celog njenog trajanja. Ipak, veliki ali očekivani problemi pojavili su se pri letećem startu zbog viška kilaže koju je Duca, po pravilima, morao da nosi, a veoma mu je odmogao i polomljeni spliter. Ipak, Borković ne bi bio naš najbolji automobilista kad se ne bi lavovski borio do samog kraja. Uprkos svim preprekama zbog kojih su ga ostali vozači preticali, nepokolebljivi Pančevac je do kraja trke prestizao jednog po jednog rivala i trku je, na iznenađenje mnogih, završio na neverovatnoj trećoj poziciji sa osvojenih šest bodova.

Drugu trku je Borković započeo sa šeste pozicije, ali je odličnim startom odmah izbio na treće mesto. Ubrzo je prestigao i Fistera i bio drugi, a u tom trenutku je na stazu izašao „safety car” zbog izletanja Bitera sa staze i nakratko zaustavio trku.

Duca je ovog puta bio nemilosrdan: nije dozvolio da mu iko previše pobegne, brzo je uhvatio priključak za vodećim Jostom i onda u maniru iskusnog vozača čekao svoj trenutak. On je usledio u šestom krugu, kad je Borković manevrom za prepričavanje prestigao prvoplasiranog i uz ovacije publike izbio na čelo. Bila je to trka za pamćenje! No kad je o Duci reč, navikli smo već.

This slideshow requires JavaScript.

Ostatak trke pokazao je koliko je Borković psihički jak, pošto nijednog trenutka nije dozvolio da ga iko ugrozi na putu do druge ovosezonske pobede u ETCC-u.

– Ne mogu da ne budem zadovoljan posle Slovačke. Veliki problem mi je napravilo pucanje gume u kvalifikacijama, ali sam ipak uspeo i tu da osvojim jedan bod. „Slovakija ring” je staza poznata po brzom trošenju guma, ali kao dobra za preticanja i mislim da sam to maksimalno iskoristio. Znao sam da će sve biti teže zbog dodatne kilaže, da će me pojesti na letećem startu – i to se i desilo. U prvoj trci sam pokupio nešto na stazi i pukao mi je spliter u potpunosti, što je dovelo do toga da nisam imao prianjanje prednjeg dela automobila. Samo sam gledao da sačuvam gume. Moj tim je uspeo da mi popravi auto za drugu trku. Napeo sam se u prvih nekoliko krugova, izbio na prvo mesto i napravio dovoljnu razliku da mirno izvezem trku do kraja. Zahvaljujem svom sjajnom „NIS Petrol by B3 racing timu”, sponzorima i navijačima. Srbija je i dalje prva na evropskom automobilskom tronu i to je za mene najvažnije u ovom trenutku – rekao je Borković posle trke.

Sledeći trkački vikend našeg šampiona čeka već 27. i 28. juna u Francuskoj na stazi „Pol Rikar”.

D. K.

opsirnije1

Pošaljite komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

task-attention.png
Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Pre slanja komentara molimo Vas da pročitate sledeća pravila: Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Molimo čitaoce Pančevac online da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Pančevac online ima pravo da ne odobri komentare koji su uvredljivi, koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala. Mišljenja izneta u komentarima su privatna mišljenja autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije „Pančevca”. Administratorima potala „Pančevac online” se možete obratiti ovde: pancevac@pancevac-online.rs.
 

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien